Blijf fit tijdens de zomer!

Op 28 juni 2024, over deze onderwerpen: Senioren, Sport

Ben jij 55-plus en op zoek naar een leuke en actieve invulling van je zomer? Schrijf je dan snel in voor het zomerabonnement van Aalst Sport!

“Dit jaar organiseren we op zeven dinsdagen verschillende sportactiviteiten speciaal voor 55-plussers. Van badminton tot yoga en van kubb tot bootcamp, het is voor elk wat wils”, zegt de enthousiaste retroschepen Caroline De Meerleer. “Door deel te nemen aan onze retrosportactiviteiten blijf je niet alleen fysiek actief, maar zorg je ook voor een boost van je mentale welzijn en nieuwe sociale contacten.” Deelnemen kan tegen een democratische prijs van 3 EUR per les of 30 EUR voor een 10-beurtenkaart. “Wacht niet langer en schrijf je vandaag nog in voor dit zomeraanbod! De plaatsen zijn beperkt en de eerste les start op dinsdag 2 juli, dus zorg dat je er snel bij bent,” roept Caroline op. Meer info lees je op Retrosport voor 55-plussers | Stad Aalst.

Nog meer zin in Beleef.TIJD!? Wie het bezoek aan Pairi Daiza in juni heeft gemist, kan op dinsdag 10 september mee op culturele uitstap naar Antwerpen. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Hiervoor kan je inschrijven aan de ticketbalie van CC De Werf, van maandag tot vrijdag van 9 tot 17 uur. Voor meer info over deze uitstap kan je ons retroteam contacteren via 053/ 77 93 00 of retro [at] aalst.be.