Welzijn van de Aalstenaars centraal

Op 16 december 2019

N-VA Aalst wil blijven investeren in onze stad zonder daarvoor de kost af te wentelen op de Aalstenaars.

"Als stadsbestuur moet je de verantwoordelijkheid nemen om moeilijke en gerichte keuzes te maken en waar nodig, te besparen. De opmaak van een meerjarenplan is geen makkelijke evenwichtsoefening. Dat beseft onze N-VA fractie zeer goed,” zegt fractievoorzitter Caroline De Meerleer, “maar de komende jaren zullen cruciaal zijn om de metamorfose van Aalst, die in een vorige bestuursperiode 2012-2018 werd ingezet, te voltooien. We mogen nu niet stilvallen. We moeten vooruit met Aalst. Alleen zo kunnen we onze ambities voor Aalst echt uitvoeren. Daarom investeren we 284 miljoen euro in projecten die niet alleen beeldbepalend zijn, maar ook de dienstverlening naar een hoger niveau tillen. Het algemeen belang en welzijn van onze inwoners en ondernemers staat daarbij steeds centraal”, aldus Caroline.