Aalsters gemeenteraadsvoorzitter opent verzekeringskantoor

Op 10 november 2020

AALST - David Coppens (N-VA), sinds deze legislatuur de voorzitter van de Aalsterse gemeenteraad, stopt met zijn job als federaal ambtenaar en opent samen met Olivier Ravyts een eigen verzekeringskantoor in Mere.

De N-VA-fractie in de gemeenteraad van Aalst krijgt er dus na enkele horecazaken, een delicatessenzaak en een koffiebar nog een ondernemer bij. Onlangs begon burgemeester Christoph D’Haese een eigen restaurant. “De lokale N-VA is duidelijk gebeten door het ondernemersvirus”, luidt het. “De coronacrisis schrikt veel mensen af, maar wij wagen toch de sprong. We moeten durven ondernemen, anders valt onze economie stil”, zegt Coppens. “Voor mij is het ook terugkeren naar de roots. Ik sta echt te popelen om eraan te beginnen. We hebben op een recordtempo ons kantoor in elkaar gebokst, steunende op onze ervaring en vanaf nu kunnen we echt uit de startblokken schieten”.

“David en ik zijn complementaire krachten”, zegt zakenpartner Olivier Ravyts . “Bij hem ligt de focus eerder op de begeleiding van de klanten op kantoor en ik voel me als een vis in het water bij het rechtstreeks klantencontact op de baan en bij de klanten thuis. We gaan vol voor een digitaal concept. We willen onze klanten snel, efficiënt en betrouwbaar van dienst zijn en daarnaast vooral bereikbaar zijn, voor ons ligt in die kernwoorden de sleutel tot succes. Kortom: Samen. Sterk. Verzekerd.”.