Swingende activiteiten voor onze senioren

Op 24 oktober 2016

De seniorenquiz en de seniorennamiddag waren stevige successen. Schepen van senioren Mia De Brouwer kan terugblikken op opnieuw een geslaagde maand met leuke activiteiten voor alle oudere Aalstenaars die graag actief blijven.

De jaarlijkse seniorenquiz lokte 24 ploegen naar De Brug. Ook schepen Mia nam deel met een team. 80 vragen later werd groep Help bekroond met de hoofdprijs: een etentje voor alle ploegleden. De Parkquizers en de Capucientjes maakten het podium compleet. De seniorenquiz zal wegens succes herhaald worden op 18 oktober 2017.

De seniorennamiddag bracht met ‘The Story of the 60’s’ The Beatles, The Monkeys, Louis Neefs, Janis Joplin en nog veel meer sterren opnieuw tot leven. De Bonanzas speelden de pannen van het dak. “De formule in het Forum was versleten”, zegt Mia de Brouwer. “Na de positieve reacties op “Vlaanderen zingt!” vorig jaar ben ik blij dat wij in CC De Werf de senioren opnieuw op een stijlvolle manier, in een knusse zaal met comfortabele zetels hebben kunnen ontvangen”.