Stedelijke uitleendienst ondersteunt verenigingen

Op 24 juni 2020, over deze onderwerpen: Evenementen, Jeugd

Onze stad heeft een rijk verenigingsleven. In deze bijzondere tijd is elke duwtje in de rug bij het organiseren van een activiteit meer dan welkom.

"Vanuit de stad ondersteunen we dan ook graag maximaal deze activiteiten. Iedereen die op ons grondgebied iets organiseert, kan materiaal huren via de stedelijke uitleendienst. Je kan bij de stad terecht voor het huren van licht- en geluidsinstallaties, tafels en stoelen en groot materiaal zoals podia of tenten tot zelfs het huren van volksspelen en sportmateriaal,"legt schepen Caroline Verdoodt uit.

"Er is wat commotie rond de uitleendienst van onze stad. Als nieuwe schepen van Facility kan ik verzekeren dat er ook in de toekomst steeds materiaal via de stadsdienst ULE zal kunnen ontleend worden", stelt Caroline gerust. Verenigingen die iets willen huren, kunnen de gereserveerde materialen afhalen. De grotere materialen zoals tenten en podia zullen door de stadsdienst geleverd, geplaatst of opgebouwd worden.