seniorenkoor Young@heart in CC De Werf

Op 31 mei 2018, over deze onderwerpen: Cultuur, Senioren

Mia De Brouwer

aalst.tv

Schepen Mia De Brouwer (NVA) ” Het beroemde seniorenkoor uit Massachusetts in de Verenigde staten, dat al meer dan 3 decennia optreedt over de gehele wereld is vrijdagavond te gast in CC De Werf. De koorleden met leeftijden die variëren van 70 tot 90, brengen klassieke rock- en popsongs van Neil Young, Jimi Hendrix, Nirvana, Led Zeppelin en vele anderen onder begeleiding van een stomende rockband. Het wordt een avond die alle stereotypen op het gebied van leeftijd, generatiekloven en muziekstijlen overstijgt. We zijn zeer trots dit aan onze senioren te kunnen aanbieden, en het past volledig in het jaarthema dat de klemtoon legt op gezondheid en geluk.”

Als voorbereiding op dit optreden organiseerde het seniorenteam van de stad een aantal workshops onder de naam Sing@Heart. Dit gelegenheidskoor zal in de Foyer van CC De Werf het resultaat van hun repetities als voorprogramma brengen. Meer info https://www.ccdewerf.be/agenda/1902/young-heart-us… - Vrijdag 1 jun 2018 // 20:00

Foto JP Swirko