Ronde van Vlaanderen dendert dwars door Aalst

Op 30 maart 2018, over deze onderwerpen: Aalst verwelkomt de Ronde van Vlaanderen

Ronde van Vlaanderen
Op zondag 1 april dendert Vlaanderens Mooiste dwars door Aalst. Vorig jaar was de doortocht van de Ronde aanleiding voor een groot volksfeest en ook dit jaar willen we de koersgoden niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Iedereen is dan ook van harte welkom op het Werfplein, in het supportersdorp van N-VA Groot-Aalst.

Onze bruisende en charmante stad staat steeds meer op de kaart: er beweegt en gebeurt steeds meer. Sinds vorig jaar rijdt ook de Ronde van Vlaanderen dwars door Aalst. Geen betere aanleiding voor een groots volksfeest!

Op zondag 1 april bent u alvast welkom op het Werfplein, waar N-VA Groot-Aalst een supportersdorp organiseert. U kan tussen 10:30 en 13:00 bij ons terecht voor een drankje, een hapje en een gezellig samenzijn. Onze militanten delen bovendien 2.500 koerspetjes uit!

We willen het peloton ook verwelkomen met een zee van vlaggen. Als de koers aan uw voordeur passeert, dan trakteert N-VA Groot-Aalst u op een gratis Vlaamse Leeuwenvlag. Zo kan u onze flandriens bij hun doortocht door Aalst een hart onder de riem steken! Geef gerust een seintje via gert.kiekepoos [at] n-va.be en wij bezorgen u gratis een eigen Leeuw.